Lena
Trådstartare
Ja, hur brukar ni som e tränare/skötare etc. klä er de dagar ni är på tävlingar? Känner att man gärna vill se någorlunda ok ut jämfört med de vanliga stallkläderna som för mig är en mörk T-shirt och arbetsbyxor från J*la... Brukar inte bry mig men kan ju kännas trevligare om man ska gå in till publikplats, har några släktingar som ska komma å hejja på pållen nästa tävling å vore ju trevligt stå med dom under loppet
Å sen e de ju detaljen OM hästen skulle lyckas vinna kan de ju va trevligt se någorlunda hyfsad ut i vinnarcirkeln hade ju inte tänkt i dom banorna senaste starten då det bara var 2:a starten jag selade ut min häst och inte alls förväntade mig vinst men då sprang han å vann med nästan hela upploppet
Å sen e de ju detaljen OM hästen skulle lyckas vinna kan de ju va trevligt se någorlunda hyfsad ut i vinnarcirkeln hade ju inte tänkt i dom banorna senaste starten då det bara var 2:a starten jag selade ut min häst och inte alls förväntade mig vinst men då sprang han å vann med nästan hela upploppet