hur klä sig själv vid travbanan?

Lena

Trådstartare
Ja, hur brukar ni som e tränare/skötare etc. klä er de dagar ni är på tävlingar? Känner att man gärna vill se någorlunda ok ut jämfört med de vanliga stallkläderna som för mig är en mörk T-shirt och arbetsbyxor från J*la... Brukar inte bry mig men kan ju kännas trevligare om man ska gå in till publikplats, har några släktingar som ska komma å hejja på pållen nästa tävling å vore ju trevligt stå med dom under loppet :)
Å sen e de ju detaljen OM hästen skulle lyckas vinna kan de ju va trevligt se någorlunda hyfsad ut i vinnarcirkeln ;) hade ju inte tänkt i dom banorna senaste starten då det bara var 2:a starten jag selade ut min häst och inte alls förväntade mig vinst men då sprang han å vann med nästan hela upploppet :bump:

Sv: hur klä sig själv vid travbanan?

Jag bruka ha jeans och stallskorna med stålhätta. På överkroppen brukar jag ha polotröja eller linne under en träningsoveralls-jacka eller liknande beroende på årstid :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 447
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 794
Senast: Görel
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 813
Senast: supercassie
·
Trav Alltså... Jag var på min första ponnytravsstart på nästan två år idag. Och jag är så j*vla besviken... Inte på hästen, inte på kusken...
Svar
12
· Visningar
1 589

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka