Hur kan man?

Sv: Hur kan man?

men nå. stackars candy! :cry:
hon borde ju få springa fritt och jaga katter i stora vidsträckta hagar

Immer skrev:
Vi letade gård i mer än tre år innan vi hittade rätt ställe. Tittade på ett stort antal råttbon till gårdar, och jag vet inte hur många annonser vi läste i den här stilen:
"Hästgård säljes. Boningshus bla bla, 2 garage. Stall med 18 boxar, spolspilta, uppvärmd sadelkammare, tvättmaskin och torkrum. Ridbana 20X60m. Hagar. Tomt 3800 kvm"

Skrämmande. Bara ridbanan tar ju upp 1200 kvm.....:crazy:

Men ställena blev sålda - till hutlösa priser. Det finns massor av människor som nöjer sig med så lite mark, tyvärr.

Immer

Men fy, människan är för grym.:eek:

men jag vet. men snart ska hon få göra det.
Det som är så skrämmande är att otroligt många har sina hästar i frimärkshagar jämt. Att det ens är ett alternativ är skrämmande. nej, fram för mer naturliga liv för våra pållar!

ja man önskar ju att det fanns mer plats till de vackraste hagar ett öga någonsin skådat. men men.. våra hagar är ju inte sådär underbart perfekta, men jag får iaf glädja mej med att sommarbetet är tiptop :d

Håller med. Alla hästar borde få gå i stora fina hagar:)

Tänk om alla fick ha det såhär: (från hästarnas bete som dem gick på för nåt år sedan) Nu är det ganska nerbetat just där men det där är bara en liten del av hagen. Dem hade gott friskt gräs hela sommaren.:) ta bort http
bete
Deras nuvarande hage (finns tyvärr bara en hage till det stallet vi står i nu)
i somras

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 122
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 586
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 193
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 889
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama