Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har hittat på goldenklubben, spaniel och retrieverklubben, sv.jägareförbundet m.fl. Finns lite utspritt.
Med största sannolikhet anordnas det också av rasklubbar för jakthundar.
Jag har inte hittat någon lista med alla kommande prov. Men leta runt, kolla på de olika klubbarna/föreningarna. Grythundklubben & taxklubben är de jag helst vill läsa för eftersom de passar mina hundars spårstil (terriers, lite snabbare).
Vi är ju anmälda till anlagsprov på lördag, men parningarna kom lite emellan träningen i skogen (för att inte tala om min egen nyplussade graviditet ) så jag är inte längre lika säker på resultatet. Ifall vi missar på lördag hade det varit roligt att hinna göra ett nytt försök innan de där 30 dagarna före beräknad valpning. Men jag överlever säkert ifall jag måste vänta till våren.
Kläder & Bli fin Ja man väljer ju Mumintrollet-faktorn efter temperaturen och väderleken, jag åker glatt till stan i thermo-overall, den står det fö...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.