Hur hittar man bra ridskola?

EKMK

Trådstartare
Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och vägledning av läraren, många svåra hästar osv, flera på ridskolan som höll med.
Nu letar jag efter en ny ridskola att börja på senare men jag undrar lite hur man kan ta reda på om dess kvalitet i förväg? Finns det Facebook-grupper för ryttare eller andra ställen man kan fråga vilken ridskola folk rekommenderar? Om någon här på Buke vet ett bra ridskola i Stockholmsområdet där ni själva går och är nöjda får ni gärna skicka ett inbox-meddelande, annars får ni gärna komma med tips om hur man hittar en bra ridskola

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 363
Senast: Dorinda
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 434
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 336
Senast: Habina
·
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 476
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar