Hur hittar jag motivationen ??

a_c72

Trådstartare
Den 28 juni åker vi till Villvattnet :love::love: har längtat hela vintern..

MEN.. å de va just de jag har misst min motivation.. Jag har kört Pelle ut i skogen och han har blivit riden sina dagar i veckan så det går ingen nöd på honom..

Mitt liv har varit/ är väl till viss del ganska kaotiskt fortfarande, då min arbetsförmåga är under utredning med allt vad det innebär..

Igår tog vi bort våran andra häst. Ett fruktansvärt beslut att ta, MEN det ända rätta då hon inte var säker att hantera längre..

Jag kan dessutom inte logga in här från min hemdator.. SÅ..
Tips mottages tacksamt för att råda bod på motivationsbristen

:cry:
Anna-Carin

Sv: Hur hittar jag motivationen ??

Det går i svackor, så är det bara!
Jag är själv i en just nu. Men det gör över, det gör det alltid :)

Tillåt dig vara låg en dag eller två och sedan ska du se att det blir bättre...
Fick avliva två killingar igår så det är lågt här också :cry:

Tror du inte att just åka på kursen kommer vara bra i et sådanr läge?
Hoppas det för det verkar ju vara en kurs som du verkligen sett fram emot.
Lite miljöombyte och kommer ifrån allt i ditt vardagsliv?
Hoppas verkligen att det blir så och att du och Pelle får njuta av er nya fina vagn :banana::)

Tror du inte att just åka på kursen kommer vara bra i et sådanr läge?
Hoppas det för det verkar ju vara en kurs som du verkligen sett fram emot.
Lite miljöombyte och kommer ifrån allt i ditt vardagsliv?
Hoppas verkligen att det blir så och att du och Pelle får njuta av er nya fina vagn :banana::)

Jag HOPPAS att Villvattnets andan ska fungera som balsam för själen i år igen! Förra året hade jag ju kraschade vagnar och akut körrädsla att bearbeta där.
Nu har jag körrädslan under mer eller mindre kontroll och har ju kört Pelle många många gånger mer än vid lägret förra året. Å våran nya vagn:love::love: är underbar att åka i.

Igår kväll TVINGADE jag mig själv att ta en körtur med Pelle. När jag väl hade selat på och gav mig iväg från gårdsplan så var det KUL!
Det blev först en tur "runt byn" som uppvärmning och sedan attackerade vi ridbanan uppe på jobbet. Första dressyrpasset på jättelänge :o

Det gäller tydligen att TVINGA mig ut i stallet. Själva körningen var ju KUL och Pelle är mycket arbetsvillig
Saknar min Undis och hennes små egenheter:cry:

Anna-Carin

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka