hur hitta uppfödaren?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Borka2008
  • Startdatum Startdatum
B

Borka2008

Jag är lite nyfiken på min hästs bakgrund mm.
Bestämde mig för att ta kontakt med uppfödraen som finns nämd på stamtavlan. Han är en Newforest korsning -02, och enligt dokumentet ska uppfödaren bo/bott i Järfälla. Men när jag googlar hennes namn samt tittar på hitta.se så får jag inte upp några kontaktuppgifter till henne.

Någon som har tips?:bow:

Sv: hur hitta uppfödaren?

Kolla vem som ägde föräldrarna. Det är ju uppenbarligen nån av dem som sålde hästen=) Är det en känd NF häst som är förälder till din så kan du söka på www.newforest.g.se.

Liknande trådar

Äldre Satt på jobbet i går natt, hade inte mycket för mig och surfade lite på mobilen. Var inne på fb och såg att en vän till mig delat en...
28 29 30
Svar
599
· Visningar
49 272
Senast: Oldie
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 985
Senast: lundborg
·
Övr. Djur Kopierar inlägget jag skrev på Zoonen, vill ha så många svar som möjligt :) "Håller ju på med en hemsida, har varit lite krångel men nu...
Svar
16
· Visningar
2 950
Senast: Lejonflickan
·
A
  • Låst
Hästmänniskan Tänkte berätta och varna all hästägare att vanvårdnad förekommer närmare än vad man tror, och oftare. Vi har hade ett jättefint...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
20 827
Senast: tussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka