Hur hitta tränare..

jerseyko

Trådstartare
Som har hoppträningar på fredagkvällar och/eller helger?

Det verkar helt omöjligt :confused:

Jag har hoppat min häst några gånger, vi har hoppat bana på 0,90m och det var inga problem, nytt ridhus och hon kollade inte ens på hindrena :bow:

Målet är en klubbtävling i april. Visst kan jag åka dit och styra runt henne i 2 klasser, men det känns inte så snällt emot henne.

Sv: Hur hitta tränare..

Det lättast är att, om det finns nån duktig ryttare som har egen verksamhete m ridhus m.m i närheten, att du åker til h*n, då det inte är så många som vill åka iväg iaf på fredagkvällar. Har jag gjort under några år, funkat toppen!

vart bor du? min tränare kommer ut till mig när jag ringer efter henne :D hon bor närmare kristinehamn tror jag

Dressyrtränare finns det inom ridavstånd, men hopptränare, hrm, kom faktiskt på en nu som jag ska försöka luska fram numret till! Det är inte så farligt långt att åka heller. :idea:

Lovise: Jag bor i Björklinge, 2,5 mil norr om Uppsala. Vi har inte ens ridbana där min häst står så det blir lite svårt ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 817
Senast: cewe
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar