Hur hitta tävlingsresultat från Norge???

neve

Trådstartare
Hej!
Gör ett försök här... Jag har ett avelssto som jag skulle vilja hitta tävlingsresultat ifrån, hoppning i Norge mellan -04-08.

Är det någon som vet hur man gör eller vart man börjar leta...

Sv: Hur hitta tävlingsresultat från Norge???

TACK!!!!:bow:

Tyvärr hittar jag inte det jag letar efter...

Vet du hur gamla resultat man kan hitta där? Letar resultat mellan 04-08

Dom har från 2007, men vilken nivå rør det sig om?
Tror inte dom har med lokala tævlingar næmligen før finner ingen info om ryttare på lokal nivå.

Försöker hitta svårklass resultat, men vet ej under vilka år...

Stoet är -92:a och vet att hon tävlade i Norge 2004-2008, och hon har resultat i början av 2004 tom MSV:a i DK så troligtvis tog de upp henne 2005 i svår klass, men vet tyvärr inte när hon tävlades vad och av vem. (Har tävlats av många olika personer i Tyskland, Danmark och Norge)

Hade hæsten utlænsk licens tror jag inte det har lagrats i Norges databas.
Du måste veta vilken tævling det gæller før att kunna se i gammla resultatsarkiv från den tævlingen.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
639
Senast: BernT
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
572
Senast: Lavinia
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
884
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka