Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Veterinärvård som inte sänks med åldern. Dyrt, men därav anledningen att jag valde det bolaget igen.
Aldrig att jag skulle ta bort veterinärvårdsförsäkringen när hunden blir äldre, det är ju då det börjar hända saker
Hade jag pengar nog att lägga undan varje månad och komma upp i den summan ändå vore det en annan sak, men så är inte läget just nu (eller någonsin).
Vilket bolag sänker inte ersättningen med åldern?
Var har du dina försäkrade? Min är nere på 18000 nu och det räcker ingenstans. Tror det lägsta är 6000...vad är det liksom??
Min snart 11-åring är försäkrad i Agria och har 50.000 i vet. vård. Har funderat på att ta bort försäkringen från nästa förfallodag som är 1 april men har inte bestämt mig än.
Anledningen till att jag funderar på det är att jag knappast utsätter en så gammal hund för något stort ingrepp ändå och upp till i alla fall ca 5000 kr så kan jag betala ur egen ficka utan att det blir dyrare än förs. + självrisk.
Kan man byta försäkring på min tik trot ni? Jag måste ha högre veterinärvård!
mammas terv opererade bort livmodern som 12 åring , har för mig att de fick betala en massa ur egen ficka , dock blev hunden nästan 16 år