Hur har det gått i Tyskland för alla?

J

Jessica_Steen

Vet hur det gick för Söderqvistarna och Hi Tech Razzmatazz, men hur gick det för övriga.

- Jessica - :smirk:

Sv: Hur har det gått i Tyskland för alla?

Förutom de du nämnde var Ulrika Ekblom där med sin Hints Emelie Music och även dom tog Grand Slam. Kolla SRHA´s sida där står resultaten. www.srha.nu
Åsa Kummerling var också på plats och placerade sig i Showmanshipen men sedan kändes inte hästen riktigt fräsch.´

Dåligt med Svenskar på Quarter EM men nu har vi Svenskar nere på Tyska NRHA Futurityt som vi hoppas mycket på.

Eliza Söderkvist och Rootn Tootn Catalyst, Johan Svensson på CB Too Tuff (tror jag den hette) och Micke Heinemanns hingst (inte Borrego) är ju nere och tävlar i veckan. Resultat kommer snart hoppas jag.

Vet inte om detta gav något men det var i alla fall lite.

Monke :smirk:

Liknande trådar

Småbarn En vän till mig är gravid och väntar sitt första barn. Hon bor i Tyskland. Jag håller på att sätta ihop ett litet paket med bra att...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: gulakatten
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 532
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 073
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama