Hur hänvisa sin mail till Outlooken?

I

Iglatjarn

Ja, frågan är just det. jag har nuförtiden bredbans och är uppkopplad nästan dygnet runt (speltokig bror) då känns det lika bra att få sin mail via outlooken istället för att klicka sig fram till sin mail ute på Nätet.

Någon som vet hur man gör för jag får inte till det. Har Tiscali som mail idag.

tacksam för all hjälp!!
 
Sv: Hur hänvisa sin mail till Outlooken?

Du må først vite hva serverene for innkommende og utgående mail er (jeg vet dessverre ikke hva dette er for Tiscali). Og om du har POP3 eller IMAP. Ellers er det bare å legge dette inn. Skal ikke være så vanskelig. Her fant jeg en norsk beskrivelse på hvordan du gjør dette. Du vil sannsynligvis klare dette selv om du sikkert har svensk eller engelsk versjon av Outlook.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 268
Senast: Blyger
·
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 539
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp