@BornAgain. Hon ska vänta på pengarna för att de kom överens om det kanske? För att det är avtalat mellan dem? bodelning är klar så till säga att pappa tagit över lång och ägandet i huset men däremot har en (avtalad) skuld till min mamma.
Nu tycker jag du missuppfattat lite. Jag tycker inte alls jag tagit pappas sida. Jag har varit riktigt arg på honom och låtit honom veta det. Jag umgås ytterst lite med honom men svarar de får gånger han ringer och har träffat honom max två gånger på ett år och ännu inte träffat hans fru. Mamma och jag ses väl någon gång i månaden åtmistone och pratar minst en gång varje vecka.
Hon har det såvitt jag vet tight men klarar sig ekonomiskt.
Jag vill helst att hon ska må bra en samtidigt vill jag naturligtvis att hon slutar få mig att känna mig maktlös i situationen. Hon beter sig som att hon vill att jag ska lösa sitationen åt henne ena stunden och nästa när jag försöker ge råd så ska jag itne bekymra mig om hennes problem. Vi har redan dealen att vi pratar om trevligare saker och huruvida hon pratar om det har nog inget att göra med om jag brutit helt med min far eller ej. Min bror jobabr nämligen med honom och träffar honom betydligt oftare än jag