Hur håller ni...

Sv: Hur håller ni...

tjusigt värre! :)

jag har allt i en pärm..samt de två protokoll från dressyrtävlingar vi hittills skrapat ihop.

Jag har en blå fast det står inget på den.

Sen en Grön och en Vinröd.
På den tiden jag hade 3 ponnisar att tävla.

Senast ändrad av en moderator:

Jag har en likadan som dig, fastän jag har bara skrivit hästens o mitt namn med en svart tuschpenna. inte så snyggt..

jag har mina grejer i "blå boken" (regbeviset) i plastfickan som finns på insidan av fodralet, men snart ska den ju bytas mot passet så då hamnar väl grejerna där istället

jag har en typ "pärm" med bild och namn på min häst och mitt namn. Sen en flik för varje grej (typ en för licenser, en för pass osv). Brukar vara mkt uppskattad av de i sekreteriaten.

Jag har min grejer i passet. Smidigt eftersom vaccintyget står ju där och det är plastfickor i bak!

En ljusblå utan text med allt i. Sen blire ju allt i passet.
Ponnyn hade en vinröd med rosa text ( :crazy: ) som jag fick med honom, den var trasig o gräslig men ack så personlig :p
Har även en limegrön o en mörkblå. Utan text.

En grön tävlings mapp med licenserna.. I två plastickor är EU och FEI passet där är vaccinationerna och i den ena plasfickan vanliga mätintyget och i den sista plastfikan fei mätintuget! Tror det är så?

har en BLÅ mapp med allt i, skall även se om jag får plats med passet där i sen när det kommer, jag får nog inte plats med alla lappar i passet då vi e tre pers som tävlar samma häst, skall dock snart få en till längtar, ska bara hitta den rätta, med mer hopp go.

har två kompisar (dom e syskon) dom har varsin grön med deras namn på inte så personligt men dom rider ponny och dom ska väll snart byta upp sig då ena ponnyn e gammal

Såhär ser min mapp ut:

4099952.jpg

Innuti, välfylld...

4099954.jpg

Jag har en pärm till varje häst där jag sparar alla viktiga papper som rör hästen. I pärmarna fins även tävlingsmappen med licenser, grönt kort, pass, breeders grejer mm mm som man bhöver på tävling. Mycket smidigt. :)

jag har en slags filofax fast större och inte så tjock - och utan kalendern.
den har såna fack för kort som plånböcker har - där har jag grönt kort och licensbrickorna. sen i en ficka har jag mätintyget, reg.beviset, vaccinationsintyget osv.
sen finn där i även ett myntfack där jag lägger pengarna jag ska ha på tävlingen i.

denna funkar bra - har inte haft lust att köpa en tävlingsmapp för 175 spänn än :P

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 610
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 560
Senast: cassiopeja
·
Träning Hey alla kunniga! Har köpt mig min första alldeles egna häst nyligen som treåring (-16) och funderar nu lite på framtidsplaner. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: MiniLi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 440
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka