Hur håller ni...

Sv: Hur håller ni...

Jag har 2 precis lika danna pärmar som dig, fast jag har inte skrivit dit namnet än :smirk:

Jag har en tävlingsmappen som det står namnet på hästen på. Brukar ha ett kort på hästen på den men har inte hunnit fixa det till den nya. Beställer dem på www.dekaltext.com
Ponnyn hade gul.
Storhäst 1 hade grön.
Storhäst 2 har blå :banana:

Just nu har jag licenserna fasttejpade på baksidan av kopian på vaccinationsintyget, och det hela nedstoppat i en plastficka... :o Väldigt tjusigt. Min hästs papper ligger på Flyinge i väntan på ett pass, så då blev det så här fint.

Till min förra häst så hadde jag en blå med Malin Baryards autograf.. :)

Numera har jag en svart som jag ska skriva med guldpenna på då jag matchar ALLT i svart O GULD :angel:

Jag har en vanlig pärm med alla papper i..
En plastficka med pappren på pållar o mina.
Å så två med ryttarmeddelande/proppar o andra "nödvändiga" papper.

Jag har alla mina papper i en agria pärm;) ser lite ut som en stor filofax med agrias mönster på;)( den blå bakrudn å vita djur) Den e assöt, vann den på en tävling;)

tant agda skrev:
jag har mina grejer i "blå boken" (regbeviset) i plastfickan som finns på insidan av fodralet, men snart ska den ju bytas mot passet så då hamnar väl grejerna där istället

Precis så har jag, fast i passet istället :D

För min del duger Agrias mappar till båda hästarna. Passen får plats,massor med lösa plastblad att stoppa bra att ha saker i.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 610
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 560
Senast: cassiopeja
·
Träning Hey alla kunniga! Har köpt mig min första alldeles egna häst nyligen som treåring (-16) och funderar nu lite på framtidsplaner. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: MiniLi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 440
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka