Hur göra med altan?

Mirre

Trådstartare
Vi har inglasad altan med skjutdörrar runt om, väldigt smidigt eftersom vi har en öppen hela tiden så vår katt kan gå in på altan om hon vill. Problemet är bara att det även kommer in andra katter och fåglar ibland. Blev livat idag när vår katt kom in där och det låg en annan katt där inne, de slogs inte men det var nog inte långt ifrån. Vi gick ut och schasade bort den andra katten och tog in vår. Men hur kan vi lösa det? Vill gärna ha öppet så vår kan gå in när hon vill, men vill slippa andra katter och fåglar. Går det ens?

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
829
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
947
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 555
Senast: cirkus
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama