Hur gör man?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Eldkvasten
  • Startdatum Startdatum
E

Eldkvasten

Har fått en häst av en gubbe, saken är den att jag inte fick något ägarbyte på plats, jag skickade det till honom så han bara skulle sätta dit sin underskrift....tror ni att han har gjort det? nej! Nu är han som uppslukad av jorden, finns inte att nå, har flyttat! Är det någon som vet hur jag ska göra, det enda jag har är ett hand skrivet kvitto på att hästen är överlåten på mig! Någon som kan hjälpa mig? Jag kan ju inte ens fixa hästpass åt honom som det är nu!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 960
Senast: Cattis_E
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 998
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka