Hur gör man?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare tretjak
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
T

tretjak

Hur gör man för att lägga färgfrågor på rätt plats så att man kanske kan få svar på sin fråga?? Utan att någon "gestapo" låser eller plockar bort den? :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Sv: Hur gör man?

Börja med att kolla igenom alla andra färtrådar. Svaret kan ju finnas där. Annars kan man "sno" en del i en annan färgtråd och fråga. Hoppas det löser sig för dig.

Jag var inne och letade efter just denna färgkombinationen men hittar den inte och färgen är ju inte direkt vanlig precis så just därför öppnade jag en egen tråd. Dum fråga men menar du att jag kan gå in i någon av de gamla färgtrådarna och ställa min fråga där? Tänkte att de kanske är låsta på något sätt eftersom de inte är helt aktuella? :confused:

Man kan fortsätta fråga i ALLA gamla trådar (såvida de inte är låsta, vilket är sällsynt!)
Det FINNS en tråd där vi samlar alla "vad kan det bli för färg-frågor", fortsätt på den!
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=534761

Var det din tråd jag låste igår så är det inte alls någon ovanlig färgkombination, om man bara försöker förstå hur genetiken fungerar... Hästen har en GRUNDFÄRG, som alltid nedärvs, och sen finns varianter som "bonus". t.ex skäckar, skimlar, blackar mm.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 924
Senast: Tiffany
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka