Thera
Trådstartare
Jag har en före detta kollega som är helt fantastisk på alla vis. Under våren drabbade det ena efter det andra hennes familj. Vi snackar sån otur så man undrar hur allt elände kan drabba samma människa.
Sen under semestern, när man tänker att det inte kan bli värre så får de beskedet att hennes man har en ovanlig och elakartad tumör som är jättesvår att göra nåt åt.
Nu funderar jag lite på vad man kan göra? Vi har kontakt via både sms och telefon, men jag vill ju göra nåt mer.
Huset är upp och ner, mitt uppe i en renovering där typ allt krånglat, men där vet jag att de får hjälp.
Att komma med en blomma känns som om nån har dött. Ett kort känns så futtigt.
Vad tror ni om att komma med lite hembakat och nån rolig film eller spel till hela familjen? Eller presentkort på nåt kul?
Eller hade ni tagit illa upp?
Jag vet inte hur man gör, så tips mottages tacksamt!
Sen under semestern, när man tänker att det inte kan bli värre så får de beskedet att hennes man har en ovanlig och elakartad tumör som är jättesvår att göra nåt åt.
Nu funderar jag lite på vad man kan göra? Vi har kontakt via både sms och telefon, men jag vill ju göra nåt mer.
Huset är upp och ner, mitt uppe i en renovering där typ allt krånglat, men där vet jag att de får hjälp.
Att komma med en blomma känns som om nån har dött. Ett kort känns så futtigt.
Vad tror ni om att komma med lite hembakat och nån rolig film eller spel till hela familjen? Eller presentkort på nåt kul?
Eller hade ni tagit illa upp?
Jag vet inte hur man gör, så tips mottages tacksamt!