Hur gör man bilderna till en

mysko

Trådstartare
fil som man kan skicka via mail??

Har det med var man har dom? PhotoBucket ligger mina.
ska man lägga dom under någon annan sida?

Tacksam för hjälp
 
Sv: Hur gör man bilderna till en

Om du ska ha med bilderna i mail är det bäst om man har dom hemma i sin burk;) men vill du bifoga bilder från photobucket (tänk på att de som får mailet måste vara online för att kunna se dom) så klistrar du in URL:n i mailet
ex. http://img.photobucket.com/albums/v164/akn63/Diverse/A-K01.jpg
här är samma bild
A-K01.jpg



Sen har jag försökt att PM:a dig men du har tydligen den funktionen avstängd.

Tänkte tipsa dig om att använda »EDIT« och minska storleken på dina bilder på photobucket till 75 eller 50% av ursprungsbildens storlek. Dels får du plats med fler bilder o sen blir de lite mindre och behöver inte skrollas :angel:
 
Sv: Hur gör man bilderna till en

Fick liksom det svaret när jag försökte PM:a dig i förrgår :confused:, att användaren hade stängt av sin PM-funktion.

Var kanske nått vajsing, den elektroniska världen är ju full av felkopplingar ;)
 
Sv: Hur gör man bilderna till en

Jag fick många PM igår och även idag så det funkar för andra :confused:
Har du provat nu?
 
Sv: Hur gör man bilderna till en

Skall du skicka dom vidare som en fil så spara ner dom på din dator först.
Markera sedan alla bilderna, högerklicka, och välj egenskaper.
Välj sedan skicka till komprimerad mapp. Nu har du skapat en Zipp.
Den blir inte mycket packad, eftersom det är bilder, men det är nu bara en fil. (Tar för givet att du kör XP)
 
Sv: Hur gör man bilderna till en

Jag kör XP ja & tack för hjälpen :bow: ska göra ett försök
 
Sv: Hur gör man bilderna till en

Detta dök upp när jag skulle skicka till ett mail???
Vad ska jag göra åt detta?
Jag har aldrig kunnat skicka mail tii outlook Express från min dator så jag antar att det är fel på min inställning men hur gör jag för att kunna göra det?

Det gick inte att hitta värden 'SMTP'. Kontrollera att du har angett rätt servernamn. Konto: 'POP3', Server: 'SMTP', Protokoll: SMTP, Port: 25, Secure (SSL): Nej, Socket-fel: 11001, Felnummer: 0x800CCC0D
 
Sv: Hur gör man bilderna till en

Jag kör själv MS Outlook men det brukar vara rätt snarlikt.
Du måste leta upp nåt som heter KONTO.
Sedan välja att konfigurera/skapa nytt konto.
Inställningar för Smtp, pop3 o.s.v har du förhoppningsvis uppskrivet någonstanns.

Tänk på virusrisken med att använda e-postklienten Outlook och Outlook Express bara...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
945
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
904
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp