hur gör jag?

C

coscos

Jag har en bild på en häst som jag vill ha på min hemsida.
Hästen stod på vårat stall förut och det är då kortet är taget.
Nu är hästen såld.

Får jag använda kortet? Tänkte om man inte fick det eftersom jag inte äger hästen??

(Jag ägde den inte förut men jag vet att jag får använda bilden för förra ägaren)

Någon som har koll?
 
Sv: hur gör jag?

coscos skrev:
Jag har en bild på en häst som jag vill ha på min hemsida.
Hästen stod på vårat stall förut och det är då kortet är taget.
Nu är hästen såld.

Får jag använda kortet? Tänkte om man inte fick det eftersom jag inte äger hästen??

(Jag ägde den inte förut men jag vet att jag får använda bilden för förra ägaren)

Någon som har koll?
Är inte hemma nu, men om du påminner mig framåt kvällen ska jag skicka en bra länk.
Generellt. har du tagit bilden så får du använda den hur du vill.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
628
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 006
Senast: Sharpless
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 122
Senast: Görel
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp