Hur gick det på Simlång?

Cleese

Trådstartare
När vi åkte var det Gunilla Carlson och Liv Burdett kvar i 160km klassen med 2 delsträckor kvar. Hur gick det? 120km vanns av en mycket fräsch Barett - grattis!

Sv: Hur gick det på Simlång?

Vad roligt att Barett vann!!! :bump: Han har samma far som mitt ena sto, så jag hoppades lite extra på honom ;)

Fick precis reda på att den av SAHF sponsrade 160 km klassen vanns av det fantastiska danska varmblodet Imagiation med Liv Burdett i sadeln.Jag bugar djupt för en fantastisk prestation!:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Jag tror att YR 120 km klassen vanns av Angelica Hallberg på Kublai Moon.
Passar oxå på att tacka Simlångsritten för ett jättebra jobb med tävling och bana:bump:
Jag var själv där och red en liten CR på min nya häst Gishindi.
Så vackert där är!

Vad roligt! Grattis Liv!
Hur gick det för Gunilla?

Jag tyckte också det var roligt med Barett - han har ju Metat till pappa vilket min Bouquet också har. De gick Dronninglundsritten 90km CEI** i DK sida vid sida tillsammans och bortsett från att de är en vit och en svart (vilket såg hur collt ut som helst) är de otroligt lika i både steg, utseende och mimik. Det var så kul att se dem jobba sida vid sida och de kom sååå bra överens!

Vad kul!!! :bump: Han verkar trevlig i huvudet för att vara hingst, Barett.

Häftigt med en svart häst! Mitt sto som är efter Metat har bara gått 80 km, sen blev hon avelssto.

:)

*lånar knapp*
Oh va imponerad jag är av både Liv, Rasmus o "systrarna hinknissar" bla Pia Puff.
Och alla ni som var där måste ha lagt märke till Rasmus snygga träns!

Jag hoppas ni sov gott Team Burdett ;)
// Linda

Enligt de uppgifter jag har så blev Gunilla utesluten i reinspection i sista grinden. så Rasmus var i ensam majestät men det förtar absolut inte en enastående prestation.
Håller med Linda om att tränset var enormt snyggt på han.
Jag hade turkos på min gamla tävlingshäst Gilisha tror nästan detta var turkos oxå eller väldigt klarblå.
Sk-tsnyggt!!
Och vilken säsong Liv har haft!!Svårslaget sa hon själv när jag pratade med henne i morse,jag är verkligen benägen att hålla med!!
Och vår kära distansklubb skånska distanssällskapet kammade hem en del km ihop igår.En på 160,3 på 80,en på 50 och två på 45 km tror jag om jag räknat rätt.Men har säkert glömt någon igen.;)

Finns det möjligtvis någon som har lite bilder att lägga ut här?
Kunde vara roligt att se....

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 975
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
6 031
Hästhantering Jag har två frågor: 1) Det ena gäller tips på hur jag för ponny syr sluta skrapa transporten. (Läs nedan) 2) Någon som provat First...
Svar
7
· Visningar
2 102
Senast: mackan
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 307

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka