the_connemara
Trådstartare
Är ju tävlingar denna helgen. Började med dressyren i fredags. Var väl endel som skulle dit? Hur funkar arrangemanget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen det ju klart att det var mig du pratade med! Inga bukefalister kommer undan...
Jaja, det var bra och fina tävlingar iaf. Och jag tror jag pratade med Novali01 också, men är inte säker...
Det brukar komma fram folk och prata som känner Tobbe och som tar förgivet att jag vet vilka de är för det. Jag brukar låtsas som att jag vet precis och snällt prata på
Sen när jag febrilt försökte komma på vem det var efteråt, kom jag på att hon hade sagt någon om att hon hade haft en Magritte häst med och att det kunde har varit Novali01
Håller med , såg många ponnyer som fick stopp på första hindret, är glad att inte min guling debuterade där som jag först tänkt.
Som jag nog skrivt ngn annanstans så är det pga markägaren, vi får inte längre utnyttja den biten där start o målgång samt framridning hölls förr tyvärr...
Hur funkade det att gå i mål då? Blev inte massa folk som hängde kvar och var i vägen?
Målgång var ok, tror alla stack iväg så fort de kunde därifrån. Men man kan ju använda "Ponnystarten" eller målgångshindret som start istället? Som det var nu var det ju väldigt krångligt med taggade hästar som undrade var i hela friden man var på väg....
Tror de skrev i PM:et att man skulle gå därifrån direkt för att lämna plats. Ska framföra ditt förslag
Fast resultatet säger något annat.Många hästar reagerade en del på jakttornet på väg mot första hindret, men det var faktiskt ganska få stopp även i debutanten...