Hur gammal var du när du fick barn?

Sv: Hur gammal var du när du fick barn?

Både jag och sambon var 21 år. Han fyllde 22 år när sonen var 2 veckor och jag fyllde 22 år när sonen var 1½ månad.

Han var typ oplanerad planerad. Jag hade stenkoll på ägglossning och mens medans sambon körde på och blev jag gravid så blev jag. Tog 8 månader att få till honom, om typ 8½ timme blir han 9 månader :love:

Jag var 34 när jag fick "ettan", 36 när "tvåan" kom och 37 med "trean".
Alla tre har varit planerade.

Jag var 17 med första 27 med andra och 36 med tredje Bara trean var planerad.

Första pojken kom helt oplanerat till när jag var 18, jag hann fylla 19 innan han föddes.

Andra pojken är så planerad som man kan vara och han föddes när jag skulle fylla 35.

Tredje barnet (får veta könet om 4 timmar) kommer ganska snart efter att jag fyllt 36. Det fröt är också planerat.

Jag var 31 år då jag fick första och kommer vara 32 då jag får andra. :)

Första var väl kanske inte planerad, vi hade varit tillsammans i 1½ månad då jag fick reda på att jag var gravid. :D Vi ville ha barn och skyddade oss inte, sa att det blir när det blir, trode väl aldrig att det skulle gå så fort. Andra som är på väg nu var planerad, det tog sig på andra försöket.

Jag var 22 när jag blev gravid och 23 år när han föddes.

Jag är nu 24 år och min son är 10 månader.

Han var inte planerad.

Det tog mindre än 2 månader.

Jag var 18 första gången, 21 andra gången och bägge två var helt klart planerade:love:

Jag var nästan 20 med första och nästan 21 med andra. Ingen av dem var planerade...:o Första genom slarv, andra genom att kondomerna sprack, han kom aldrig i mig så vi trodde det var lugnt....:D

Jag 30, sambon 34. Väldigt planerad!

Jag fyllde 31 en månad innan Elina föddes :) Och planerad var hon, jag hade egentligen försökt få till en liten sen jag var 25... (först ett par år med mitt ex, sen tog det slut mycket pga av att det inte fungerade, och med min nuvarande skyddade vi oss inte, då tog det 3 år)

Rörigt värre :D Men svaret är väl egentligen 31 och JAAA !

Jag var 22 år. Hon var inte planerad, men mycket älskad och längtad efter i alla fall!:love:

Jag var 29 år när jag fick mitt första barn, och några dagar efter det att jag fyllt 34 fick jag mitt andra barn. :love: Båda barnen var planerade.

Kicki :laugh:

Jag var 28, pappan 31. Barnet väldigt planerat sen lång tid tillbaka men kom ett halvår innan planeringen :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
777
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Är det någon som har/haft hörselkåpor till en bebis på 3 månader? Vilket märke och hur har passformen varit? :) Det är ingen...
Svar
10
· Visningar
406
Senast: VLMF
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka