Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är 36, sambon 40 och mina barn är 13, 10 och 3 (plus bonusar på 15 och 12)Jag fick barn tidigt, var 21 och 23 år när mina barn föddes.
Idag är jag snart 29 år och våra barn är 7 och snart 6 år. Min man är 42 år.
Många säger sig känna sig ”klara”. Men jag pendlar oerhört i mina tankar.
Ibland säger hela mitt inre att jag vill ha ett tredje barn. Småbarnstiden är oerhört intensiv ibland men jag gillar det verkligen. Tanken på att mina barn börjar bli äldre känns då ”skrämmande”.
Ibland känner jag att jag har två barn och att jag ska vara ”nöjd” med det.
Hur gamla är ni och era barn?
Känner ni er klara eller går ni i samma funderingar kring familjelivet?
46, 11Jag fick barn tidigt, var 21 och 23 år när mina barn föddes.
Idag är jag snart 29 år och mina barn är 7 och snart 6 år. Min man är 42 år.
Många säger sig känna sig ”klara”. Men jag pendlar oerhört i mina tankar.
Ibland säger hela mitt inre att jag vill ha ett tredje barn. Småbarnstiden är oerhört intensiv ibland men jag gillar det verkligen. Tanken på att mina barn börjar bli äldre känns då ”skrämmande”.
Ibland känner jag att jag har två barn och att jag ska vara ”nöjd” med det.
Hur gamla är ni och era barn?
Känner ni er klara eller går ni i samma funderingar kring familjelivet?
Och det blir bara bättre! 21-åringar är också helt awsome, och jag tyckte tonåren var en fantastisk tid! Mycket mer fantastisk än bebistiden, faktiskt.46, 11
Helt perfekt. Kan rimligen inte få fler men är mycket nöjd med antal och allt. 11 åringar är helt awesome! De är precis lika gulliga som bebisar, om inte mer. Det är säker 14 åringar också. Att barnet blir äldre känns inte skrämmande.
Misstänkte det hela tidenOch det blir bara bättre! 21-åringar är också helt awsome, och jag tyckte tonåren var en fantastisk tid! Mycket mer fantastisk än bebistiden, faktiskt.