Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltid sagt och trott att jag skulle vara max 30 vid första men än har det inte hänt. Ja jo jag var gravid första gången vid 26 men avbröt pga jag inte ville eller vågade ta några risker med bäckenet så pass nära min fraktur efter bilolycka. För ja jag tog ju p-piller punktligt då hade helst inte blivit gravid oplanerat men livet blir som det blir....Är 42, barnet 12, så fick barn som 30 åring vilket var min gräns. Hade knappt tankar på barn innan och sa alltid att blir det inget innan 30 så blir det inget...
Har aldrig velat ha fler än ett barn och vår lilla familj har alltid kännts helt komplett
Hade en fantastisk graviditet, men saknar ej bäbistiden öven fast barnet alltid varit lättsam.
Jag fyller 36 i år och sonen 7. Fick honom alltså när jag var 29 och sambon var 31. Vi var precis genomsnittliga för kvinnlig respektive manlig förstagångsförälder det året sonen föddes. Min morsa var 27 när hon fick mig och sa att det var genomsnittsåldern då, så jag vet inte, vi är väl bara jävligt mainstream helt enkelt