Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min beter sig aldrig dåligt eller så, men han ger mig blickar som skulle kunna döda, han gillar inte att bli blöt och mixtrar ganska mycket med öronen när det blåser. Han gör dock alltid sitt jobb och är schysst så, men jag vet att han inte gillar regn, snö o blåst.
Min häst uppför sig o är lydig i alla väder, men däremot så talar han lite snällt om för mig att han faktiskt inte tycker om att behöva arbeta när det är riktigt ruskigt.... Så oftast blir det bara en kortare tur eller vila för honom då. Fast lite duggregn, sånt där fint som man knappt blir blöt av, det tycker vi är mysigt!
Besten (kallblodstravare) och blåst går definitivt inte ihop. Hon blir väldigt spänd och är otroligt på sin vakt.
Numera fungerar det ganska bra att rida på ridbana när det blåser hårt, men det var omöjligt de första åren.
Jag rider inte gärna i skogen när det blåser, då susar det mycket i trädkronorna och då blir Besten väldigt orolig.
I lördags, när det ösregnade och blåste, brydde hon sig inte ens om sin frukost (hon går fortfarande ute dygnet runt). Det var viktigare att stå i en hörna av hagen och hålla utkik efter eventuella sabeltandade tigrar eller andra rovdjur.
Regn bryr sig inte min om. Men däremot när det blåser.
Jag rider aldrig när det blåser längre, tycker inte att det är värt att riskera någinting i onödan.
(Jag menar alltså när det blåser mycket)
Min häst blir som förbytt om det blåser mycket, han ser spöken överallt, och kan tom. skria lite och i galoppen kan han börja studsa som en gummiboll eller så bockar han som värsta rodeo hästen =) Så är det väldigt, väldigt blåsigt ute så är det bäst att man håller i sig extra hårt! Men nog är det härligt att dom har livsglädje =) *Och tur att man har bra balans* =)
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.