Hur förvarar ni stallkläder?

Jag har turen att ha en alldeles egen friggebod till alla hästkläder och övrigt som hör till hästvärlden 😃 Lagom uppvärmt, och gott om plats för såväl kläder som sadlar, träns, schabrak, täcken mm som för närvarande inte används 👍🏻
 
Groventré som har dörr som stängs till resten av huset, andra i hushållet är allergiska så det är nödvändigt. Förvarar ett ombyte stallkläder i stallet också för de dagar jag åker direkt dit från jobbet.
 

Liknande trådar

Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
109
Fritid Jag behöver tips på hur jag kan förvara min sticking när jag är ute på språng. I vanliga fall har jag en speciell väska, men det blir...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 602
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Världscupen 2024/2025

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp