Hur förvarar ni stallkläder?

Jag har turen att ha en alldeles egen friggebod till alla hästkläder och övrigt som hör till hästvärlden 😃 Lagom uppvärmt, och gott om plats för såväl kläder som sadlar, träns, schabrak, täcken mm som för närvarande inte används 👍🏻

Groventré som har dörr som stängs till resten av huset, andra i hushållet är allergiska så det är nödvändigt. Förvarar ett ombyte stallkläder i stallet också för de dagar jag åker direkt dit från jobbet.

Liknande trådar

Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123
Hästmänniskan Jag tycker att vi behöver en tråd där vi som lider av någon typ av psykisk ohälsa kan peppa varandra och bolla lite tankar kring vårt...
Svar
17
· Visningar
1 596
Senast: iNHALE
·
Fritid Jag behöver tips på hur jag kan förvara min sticking när jag är ute på språng. I vanliga fall har jag en speciell väska, men det blir...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 611
Senast: Sel
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka