Ja, om SD för bestämma. Och KD.Skall kvinnor stängas in i hemmen?
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/3jO06v/sd-vill-tvinga-tillbaka-kvinnorna-till-spisen
Men - 80% av svenskarna tycker inte det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, om SD för bestämma. Och KD.Skall kvinnor stängas in i hemmen?
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/3jO06v/sd-vill-tvinga-tillbaka-kvinnorna-till-spisen
Beror väl på. Tror du miljöpartiet är nöjda med vad deras representanter har fått ut av sin regeringsplats? Varför har man isf så dåligt stöd detta valår? Samma för S?
Sålt sin ideologi är såklart relativt...
Det verkar inte som om deras väljare är särskilt nöjda med jobbet som utförts med posterna man hade.Miljöpartiet har väl knappast sålt sin ideologi för att sitta i regeringen? Min uppfattning är att de istället utnyttjat det till just att fortsätta driva frågor kring till exempel miljö och djurskydd.
Dessutom är det väl inget parti som ger en ministerpost till en person som du säger "sålt sin ideologi"?
Det verkar inte som om deras väljare är särskilt nöjda med jobbet som utförts med posterna man hade.
skulle vara intressant att hur undersökningen gjordes!
Hemtjänsten går ju redan på knäna om inte ännu lägre pågrund av stress å dåliga jobbförhållandenDags att prata val igen? Nu när skogsbränderna lugnat sig.
Hör Jan Björklund på radion nyss. Han vill att hemtjänsten ska laga mat hemma hos pensionärerna.
Visserligen är mat och måltid viktiga men jag har svårt att se hur det skulle kunna finnas medel och personal till det?
Dags att prata val igen? Nu när skogsbränderna lugnat sig.
Hör Jan Björklund på radion nyss. Han vill att hemtjänsten ska laga mat hemma hos pensionärerna.
Visserligen är mat och måltid viktiga men jag har svårt att se hur det skulle kunna finnas medel och personal till det?
Verkligen, hur tänkte han då?
Det förutsätter, förutom tid från personalen, att de kan laga mat, och att det finns råvaror hemma hos vårdtagarna.
Va, varför försvinner dessa partier då?Jag tycker utrotandet av hedersvåld/förtryck och nysvenska kvinnors jämställdhet är viktigt
En levande landsbygd är viktigt.
Att vi inte ska ha ett rasistiskt samhälle (inkluderar antisemitismen som breder ut sig allt raskare takt).
Då försvinner raskt Fi, V, MP och S.
Att vi inte ska ha ett rasistiskt samhälle (inkluderar antisemitismen som breder ut sig allt raskare takt).
Då försvinner raskt Fi, V, MP och S.