Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte på det sovjetiska som slutmål, som sagt. Men hursomhelst är ju inte det problemet direkt överhängande. Tidigare offentliga och samhällsbärande funktioner har ju tvärtom sålts ut på senare tid.
Och liberal kapitalism presenterar inte tillräckliga politiska åtgärder i miljöfrågan. Tvärtom har miljöfrågan blivit en sorts individuell livsstil för somliga. Vilket inte räcker. Och knappt ens är politik.
Ni som tänker rösta på SD kanske skall kolla upp hur det ser ut i lokalvalen tydligen lider de brist på kandidater i kommunalvalen o för att förhindra politiska vildar sätter de upp icke valbara kandidater på listorna, så det blir många tomma stolar.
Stolarna står ju där oavsett om någon sitter i dem eller?Jag förstår att man väljer att flyga businessclass och få en mer behaglig resa om man kan när man har ett jobb där man förväntas resa mycket. Man är fräschare när man kommer fram och har bättre utrymme om man behöver jobba under resan. Det finns värre saker att uppröras av.
V är ju rätt litet ja. Men jag gillade några av deras kandidater till riksdagen. Kommun och region är det betydligt färre av som du säger.Jag har googlat och letat på hemsidan, men finns bara för min region, inte kommun. Hittade dock tidningsartikel om att de hade svårt att ens få namn till listan här.
Velar förövrigt mellan samma partier, och kommer nog bli dessa två men olika i de olika valen.
2015 var årtalet, men i övrigt håller jag med dig.
Ingen risk alls. Här är det namn både på fram o baksida av röstsedelnNi som tänker rösta på SD kanske skall kolla upp hur det ser ut i lokalvalen tydligen lider de brist på kandidater i kommunalvalen o för att förhindra politiska vildar sätter de upp icke valbara kandidater på listorna, så det blir många tomma stolar.
Jag tänkte rösta på en vän, han är lastbilschaufför och står på listan i min kommun.Ingen risk alls. Här är det namn både på fram o baksida av röstsedeln. Tänk om alla dessa vanliga människor är rasister som har yrken som tex polis, ekonom, universitetslektor, vårdbiträde, student tandläkare, operatör, markarbetare and you name it
![]()
Ja för S har ju verkligen bidragit till att göra landet både bra och säkert utan vårdköer, gruppvåldtäkter och bilbränder (som självantänder numera väldigt ofta)V är ju rätt litet ja. Men jag gillade några av deras kandidater till riksdagen. Kommun och region är det betydligt färre av som du säger.
Jag röstar nog på S också, men då i landstinget. Så får jag med alla tre partier jag känner för![]()
Jag tänkte rösta på en vän, han är lastbilschaufför och står på listan i min kommun.
Trevlig karl, som de flesta vanliga människor. Han har dessutom ett bilintresse och kör dragracing så han är en vettig människa med fötterna i Sörmlandsmylla.
Läste nyss att en av regionspolischefera sa att dom beslagtar rekordmånga vapen men ändå syns ingen avmattning i antal skjutningarJa för S har ju verkligen bidragit till att göra landet både bra och säkert utan vårdköer, gruppvåldtäkter och bilbränder (som självantänder numera väldigt ofta)
Man slutar aldrig att förvånas över människan.
Ingen har väl påstått att bilar självantänder?Ja för S har ju verkligen bidragit till att göra landet både bra och säkert utan vårdköer, gruppvåldtäkter och bilbränder (som självantänder numera väldigt ofta)
Man slutar aldrig att förvånas över människan.
Beställde just valsedlar från Nordiska Motståndsrörelsen, väntar![]()
Är bara så stolt över mig själv som vågade ringa och be dom skicka. Har hemsk(!!!!) telefonfobi, adrenalinet är fortfarande igångIntresseklubben antecknar![]()
Men va? Att beställa röstsedlar är väl ändå förberedelse inför valet? Det tråden handlar om?Jag återkopplar till @Killaloe s uppmaning![]()
Jag tänkte rösta på en vän, han är lastbilschaufför och står på listan i min kommun.
Trevlig karl, som de flesta vanliga människor. Han har dessutom ett bilintresse och kör dragracing så han är en vettig människa med fötterna i Sörmlandsmylla.