hur fel kan det bli egentligen?

Zaida

Trådstartare
jag e super nojig när jag ska hoppa studs själv och det är jag själv som räknat avståndet. likadant när jag lägger ut en bom framför ett hinder....(jag räknar juh då på ett ungefär 2,5meter tänk om jag stegar fel!)

hur fel kan det bli egentligen? hur viktigt är det att det är exakt 3 meter till exempel?

hur tänker ni andra?

jag kanske bara nojjar i onödan. får väl köpa ett måttband i värsta fall hehe

Sv: hur fel kan det bli egentligen?

jag e super nojig när jag ska hoppa studs själv och det är jag själv som räknat avståndet. likadant när jag lägger ut en bom framför ett hinder....(jag räknar juh då på ett ungefär 2,5meter tänk om jag stegar fel!)

hur fel kan det bli egentligen? hur viktigt är det att det är exakt 3 meter till exempel?

hur tänker ni andra?

jag kanske bara nojjar i onödan. får väl köpa ett måttband i värsta fall hehe

Man får prova sig fram och i värsta fall hoppa av och rätta till avståndet. Det är ju inte hela världen.
Annars är det ju bara nyttigt om jag kan reglera min hästs steglängd och tempo så att det kan funka med ett lite tokigt avstånd nån gång ibland - sånt träffar man ju på då och då.

Sv: hur fel kan det bli egentligen?

ja tanken har slagit mig att jag nog är lite väl ängslig men man vet juh aldrig =)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte skriva lite om anorexi idag. Men först så vill jag säga tack till alla som har kommenterat saker och så och att jag vet att...
2
Svar
21
· Visningar
3 199
Senast: Shaggy
·
Relationer En förälder/vårdnadsperson i det här fallet. Låt mig först vara tydlig med att jag egentligen inte tycker att jag gjort något fel...
2
Svar
30
· Visningar
4 670
Senast: honung
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 562
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar