Hur fäster jag de i bettet.

Cattis_E

Trådstartare
Hjälp!
Om inte jag minns fel är dessa köpta som westerntyglar (Fråga mig inte varför jag köpt i syntet, de har legat hos mamma oklart antal år (15+).
Men jag kan för mitt liv inte räkna ut hur jag ska trä dem för att fästa i bettet om jag nu skulle vilja använda dem...

Nån som vet?

Bifogade filer

• IMG_20210624_165627.webp
    IMG_20210624_165627.webp
    144,5 KB · Visningar: 143
Du trär i änden i spännet "under" remmen och sätter piggen i hålet. Så resten av remmen låser fast änden, gör jag mig förstådd?:angel:

Du trär i änden i spännet "under" remmen och sätter piggen i hålet. Så resten av remmen låser fast änden, gör jag mig förstådd?:angel:
Jag var inne på det, men jag förstår inte hur jag ska få plats med båda remmarna i spännet riktigt 🙈.

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 147
Senast: Pinus
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 376
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 493
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 628
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna