hur får man tag på tävlingsresultat?

J

juni_cool

hur får man tag på gamla tävlingsresultat på sin ponny om man inte hittar något på ridsportförbundets hemsida? min poony har ponnylicens och ahr tävlat mkt innan året 2003, problemet är att man kan bara söka till 2003 på ridsportförbundets hemsida. vart kan man vända sig?

Sv: hur får man tag på tävlingsresultat?

Hej :) Innan trycktes det Årsböcker där alla ponnyer som fått poäng står med. Själ har jag bara från år 2000, 2002 och 2003. Du skulle ju kunna söka runt på internet om det finns någon begagnad du kan köpa. Om du vill så skulle jag kunna kolla i mina böcker från -00 och -02, bara jag får namnet så ska jag väl kunna leta upp den. :)

ja gärna . hon heter juni och har licensnummer 224959 uppf:katarina lenartsson , korsningsponny e. aziz ox u. Glittra kat cponny

Du kan även få infon direkt från Ridsportsförbundet, men då kan det kosta en liten slant för att de gör sökningen åt dig bakåt i tiden. Fast det kan det ju kanske vara värt ;)

hur då? sökfunktionen går ju inte:/

Du kan få hjälp om du t ex mailar eller ringer till förbundet.

Det ska gå att få tag på de gamla resultaten på internet (från den förrförra sidan...), men då får man kolla på tävling för tävling. Dvs kan inte få upp allt på hästen som det är idag. Annars hör man av sig till ridsportförbundet och ber att få ett tävlingsutdrag på hästen. Det brukar kosta någon/några hundringar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 420
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 168
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 509
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka