Hur får man tag i en handler?

D

diartistakasha

Ska ställa i helgen men vet inte om jag hinner då jag eventuellt måste jobba:crazy: Jag kan ju skicka vovven med husse men han vägrar visa henne. NÅn som har ett tipps?

Sv: Hur får man tag i en handler?

Ska uppfödaren kanske ställa ut, så hon kan även ta din eller om hon känner nån?
Vart är utställningen?

Vet inte om de ska dit, ska nog ringa henne faktist. Utställningen är i ronneby.

Kan du inte fråga någon på plats om de kan ställa din hund? Eller ring din uppfödare och fråga om hon känner någon som ska dit som kan tänka sig att ställa åt dig?

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka