Hur får man in bilder i inläggen?

Turnar0und

Trådstartare
Någon snäll moderator får väl flytta om det är fel, men jag tror faktiskt att den ligger rätt :banana:

Iallafall. Om jag har en bild på datan som jag vill lägga ut i ett inlägg, hur gör jag då? MÅSTE man lägga upp den på ex. photobucket?

Sv: Hur får man in bilder i inläggen?

:o jag skyller på att jag inte har förstått det här forumet ännu; har ingen aning om vad en nålad tråd är eller hur man söker :angel:
Men en nålad tråd är väl dom som är högst upp? Dom verkar aldrig försvinna :idea: jag tror jag just insåg vad en nålad tråd är :D

tacktack iaf

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar