Hur får jag i Yoga mer vätska?

MissFideli

Trådstartare
Vi var ju in till vet och hon visade sig vara uttorkad. Fick dropp och blev bättre. Men hon dricker sämre än normalt. Alla blodprovsvärden var fina, likaså munnen. Ska köpa en fontän, men mer? Blötmat är ingen hit tycker tanten, bara gelen och såsen duger. Finns det nån vätska i gelen/såsen? Alltså kan det vara bra även om hon bara slickar i sig den?
 
Sv: Hur får jag i Yoga mer vätska?

Ja, det är nog mest vätska i såsen. Sedan gelen. Så låt henne vara kräsen du. ;) Annars kan du försöka hitta någon riktigt smarrig blötmat, mina katter tycker det är lyx med "Bozita kycklinglever"
 
Sv: Hur får jag i Yoga mer vätska?

Jag blandar ut blötmaten med vatten så det blir riktigt simmigt när de äter det om de dricker för lite.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 373
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 680
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
799
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 918

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp