Hur f_n gör man?? Ppid, ems, fång, nervös..

Nu är allt bokat.. På onsdag kl 11. Känns så hemskt och jag ifrågasätter beslutet hela tiden nu. Är det verkligen det rätta? Tänk om han kan bli bättre? Gör jag verkligen rätt? Tänk om.. Sliter sönder mig på insidan känns det som.. :cry:

Ångesten innan är för många värre än när ens vän väl är borta. Du har gjort vad du har kunnat för honom och det räcker så. Han kommer inte bli bättre hur gärna du än vill och jag vet att bara tanken får hjärtat att brista :cry: Du får tänka på det jag skrev ovan att det är den sista kärleksgåvan du ger honom. Sedan är han fri.

Tröstkramar :heart
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
3 088
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Från ingenstans har nu min andra häst också fått fång. Min gamla shettis hade en känning förra våren när hon släpptes i en obetad hage...
2
Svar
22
· Visningar
4 869
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 769
Senast: __sofia__
·
Hästvård Min gammelhäst fick fång för drygt 4 veckor sedan. Efter att hon inte svarade på medicinen som hon borde eller blev direkt bättre, bara...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 003
Senast: SkorpSmulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp