Hur en Amstaff torkar sig! (Obs, kan ta tid för modem!)

Bebben

Trådstartare
Benjamin ville dela med sig av en liten berättelse idag.. I form av bildserier! :) Så håll till godo...

bildserie1.jpg

bildserie2.jpg

bildserie3.jpg
 
Sv: Hur en Amstaff torkar sig! (Obs, kan ta tid för modem!)

Gud vilken sötnos :love:!
 
Sv: Hur en Amstaff torkar sig! (Obs, kan ta tid för modem!)

Hahahaha..................en hektisk stund må jag säga....

En riktig liten söting :)
 
Sv: Hur en Amstaff torkar sig! (Obs, kan ta tid för modem!)

Jättesöt liten staffe! :) Han såg ut att vara lite mindre kraftig än dom jag har träffat, men han var kanske inte så gammal heller?
 
Sv: Hur en Amstaff torkar sig! (Obs, kan ta tid för modem!)

Ja, han låg i rätt hårt där! :D Han har även hunnit med att klämma in en lång kampstund med husse nu på kvällen också, innan han återtog sin ihoprullade ställning och somnade om, denna gång mellan husses fötter :love:
 
Sv: Hur en Amstaff torkar sig! (Obs, kan ta tid för modem!)

Nää, han är bara 18½ v gammal. 43 cm hög och 15+kg någonting.. Han har ett halvår till på sig att växa på höjden! Sen kommer han ju att bredda sig i kroppen ganska länge till..
 
Sv: Hur en Amstaff torkar sig! (Obs, kan ta tid för modem!)

Jo jag såg att jag var lite snabb att skriva, hade jag väntat lite hade jag sett att du redan hade skrivit hur gammal han var!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 676
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp