Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Okej, dum fråga förmodligen - men jag får inte av det gamla mopphuvudet och fattar inte vad jag gör för fel. Jag sliter och drar, händer inget. Provade trycka på de där två pluttarna ifall det är nån slags knappar, fortfarande inget. Hur ska man bära sig åt egentligen? Känner inte direkt för att köpa nytt skaft och allt bara för att få byta mopphuvud
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Pudlar behöver generellt få tänka lite åtminstone för att ha ett så bra hundliv som möjligt men inte behöver du träna lydnad på klubben...