Sv: Hur blir man gravid?
Men om du tror att man inte kan bli gravid om man försöker bli det, hur kan du då förklara din egen graviditet? Med din egen logik så borde ni ju förblivit barnlösa, eftersom ni försökte bli gravida = infertilitet enligt dig.
Det finns alltid en medicinsk anledning till att man inte blir gravid naturligt. Men man kan inte alltid hitta den, befruktning är komplext. Det betyder inte att det inte finns någon anledning.
Vi gav upp, men blev ändå inte gravida naturligt. Hur förklarar du det?
Jag skrev att jag tror.... O det tror jag vad än det vetenskapliga säger.. Jag tror det psykiska sätter många spärrar... Jag själv har oxå en välplanerad graviditet. Gick lättare att bli gravid än jag trodde. Vilket jag är glad över.
Har man inga direkta medicinska problem så håller jag på den teorin. Vet fler vänner o bekanta som haft svårt som inte lyckats förän de gett upp.
Men även vänner o bekanta som fått medicinsk hjälp. Och först då lyckats.
Men om du tror att man inte kan bli gravid om man försöker bli det, hur kan du då förklara din egen graviditet? Med din egen logik så borde ni ju förblivit barnlösa, eftersom ni försökte bli gravida = infertilitet enligt dig.
Det finns alltid en medicinsk anledning till att man inte blir gravid naturligt. Men man kan inte alltid hitta den, befruktning är komplext. Det betyder inte att det inte finns någon anledning.
Vi gav upp, men blev ändå inte gravida naturligt. Hur förklarar du det?