Mirre
Trådstartare
Har dem ändrats något?
Hur är erat förhållande nu, jämfört med förut?
Mitt förhållande har blivit så...dött.
Sambon tar knappt i mig längre, har inte fått en kram på evigheter.
Möjligen kan man få en klapp i arslet
Har försökt få honom att fatta att jag faktiskt uppskattar en kram mer men det går inte in.
For av en stol i går (satte upp hylla), slog huvudet i golvet och fick ett jack i armbågen. (aj) (landade på skruvmejseln tror jag)
Sambons kommentar var bara "Men är inte det dumt?" Eeh jo..
"Varför gör du så då?" Gjorde det ju säkert med flit.. Kan väl inte jag hjälpa att stolfan flyttade på sig.
Tack så hemskt mycket för omtanken licksom...
Kvällarna ägnas typ åt att titta på film eller spela dataspel.
Sedan säger han godnatt, vänder ryggen åt en och somnar. Oftast.
Inte går det och prata med honom heller. Jo, när vi festat och han har druckit, då pratar han. Men det är ju ganska meningslöst eftersom han då knappt minns hälften dagen efter.
Försöker jag prata med honom så blir han bara sur.
Frågade förut vad det var som gjorde att han blev kär i mig.
Då svarade han bara "Jag kan inte prata om sånt, det vet du"
Jag vet att han inte litar på mig och jag vet också eg att det inte är mitt fel. Men hur fan ska förhållandet funka då?
Orkar inte vänta i flera år på att han ska lita på mig och kunna prata med mig.
Han säger att han älskar mig men han har i såfall ett jäkligt underligt sätt att visa det på
Hur är erat förhållande nu, jämfört med förut?
Mitt förhållande har blivit så...dött.
Sambon tar knappt i mig längre, har inte fått en kram på evigheter.
Möjligen kan man få en klapp i arslet
Har försökt få honom att fatta att jag faktiskt uppskattar en kram mer men det går inte in.
For av en stol i går (satte upp hylla), slog huvudet i golvet och fick ett jack i armbågen. (aj) (landade på skruvmejseln tror jag)
Sambons kommentar var bara "Men är inte det dumt?" Eeh jo..
"Varför gör du så då?" Gjorde det ju säkert med flit.. Kan väl inte jag hjälpa att stolfan flyttade på sig.
Tack så hemskt mycket för omtanken licksom...
Kvällarna ägnas typ åt att titta på film eller spela dataspel.
Sedan säger han godnatt, vänder ryggen åt en och somnar. Oftast.
Inte går det och prata med honom heller. Jo, när vi festat och han har druckit, då pratar han. Men det är ju ganska meningslöst eftersom han då knappt minns hälften dagen efter.
Försöker jag prata med honom så blir han bara sur.
Frågade förut vad det var som gjorde att han blev kär i mig.
Då svarade han bara "Jag kan inte prata om sånt, det vet du"
Jag vet att han inte litar på mig och jag vet också eg att det inte är mitt fel. Men hur fan ska förhållandet funka då?
Orkar inte vänta i flera år på att han ska lita på mig och kunna prata med mig.
Han säger att han älskar mig men han har i såfall ett jäkligt underligt sätt att visa det på