Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
På Hööks bruna fårskinnsfodrade nubuckstövlar? Dels i själva foten, är det små eller normala? Sen i skaftet, hur vida är dom? Har nog storlek 40 i ridstövlar/skor, någon som har det och kan beskriva skaftvidden? Kanske rent av har måtten?
jag har 37 i mina, de töjer även ut sig lite grann. hade eg. behövt 38 i foten, för ville kunna ha raggsockor osv i dom, men då blev dom för höga i skaftet för mig med korta ben.
jag har 36-37 i skostorlek, och även i ridstövlar så (fast olika från märken till märken) så passar tex 37ors skaft mig bra. när jag sedan behövde gå upp i 38 på nubuckstövlarna blev skaften för höga, fast nu när mina skaft säckat i hop lite, så är de nästan lite korta så jag skulle tagit ett par 38or istället, de hade blivit lagom i höjd när de satt sig. men men
Kropp & Själ
Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...