Just nu har jag en katt på armen också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu har jag en katt på armen också
Men, eller hur?! Jag får fruktansvärt ont i magen av strumpbyxor och sörjer lite att jag inte kan ha kjol eller klänning när det är kallt. Det spelar liksom ingen roll hur stora jag köper(när jag var liten och spetig och hade storlek 32-34 i byxor fick jag ont av 44 i strumpbyxor) eller hur mjuk och bred resåren är, det tycks vara att det bara smiter åt över en så stor yta som gör det.Men strumpbyxor är ju jätteobekvämt? Jag drar mig seriöst för att ha klänning på fina middagar bara för att det är så satans obekvämt med dessa jävla strumpbyxor - den där hemska resåren över magen får mig att vilja döda någon.
(Annan grej: Gud vilket roligt ord det är! Strumpbyxor! Sock pants )
Bästa accessoaren efter labrador i knäetJust nu har jag en katt på armen också
16-17 grader inne. Har underställ, ullsockar, rejäla byxor, ylletröja och ibland ulltofflor. Yllefilt på mig om jag sitter stilla i soffan.Efter att ha läst tråden om inomhustemperatur så funderar jag lite på hur mycket kläder folk har på sig inomhus? Hade ni haft mer/mindre kläder på er om ni hade kunnat bestämma innetemperaturen helt efter eget huvud?
Själv sitter jag just nu i jeans, collegetröja, mössa, raggsockor och fårskinnstofflor. Mössan är strikt sett överflödig men så mysig att jag behöll den på Jag gillar att vara "påklädd" rent generellt. Har alltid tofflor inne och vill gärna ha långbyxor även mitt i sommaren.
Jag går mestadels barfota hemma, när det blir kallt om fötterna tar jag på mina fårskinstofflor. Brukar även ha mjukisbyxor och en t-shirt, när det känns kallt tar jag på mig en tröja eller mina varma filtar. Jag kollar inte direkt på innetemperaturen utan går mest på hur det känns.Efter att ha läst tråden om inomhustemperatur så funderar jag lite på hur mycket kläder folk har på sig inomhus? Hade ni haft mer/mindre kläder på er om ni hade kunnat bestämma innetemperaturen helt efter eget huvud?
Men, eller hur?! Jag får fruktansvärt ont i magen av strumpbyxor och sörjer lite att jag inte kan ha kjol eller klänning när det är kallt. Det spelar liksom ingen roll hur stora jag köper(när jag var liten och spetig och hade storlek 32-34 i byxor fick jag ont av 44 i strumpbyxor) eller hur mjuk och bred resåren är, det tycks vara att det bara smiter åt över en så stor yta som gör det.
Kanske värt ett nytt försök med lite mer skyddande fluff, alltså?Men du och @niphredil är mycket tunnare än mig.
Mitt fluff dämpar kanske. För er blir det mer klämåt-effekt, på mig bäddas den snällt in.