Hur är din donnerfly avkomma?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Angela
  • Startdatum Startdatum
A

Angela

Hej,har själv en avkomma efter denne hingst,ett sto som är mkt trevlig och har stor utstrålning,vill gärna få höra hur era avkommor är,vad dom har blivit,osv osv...
mvh :bump:

Sv: Hur är din donnerfly avkomma?

Min är ju iof en liten skit(bara 1 år). Men han är en & har varit sedan han föddes en otroligt snäll & lättlärd individ. Rör sig bättre & bättre & nu har det visat sig att han även kan hoppa. När jag avvänjde dem hoppade han ur hagen.... :devil: Sedan har de ett träd som han gärna skuttar över. Tror att han landar på ca 168cm.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
690
Senast: Roheryn
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka