Hur är didrikson (dam) i storleken?

Inte små i alla fall, de jag har provat är åt det större hållet. De är i regel inte så trånga över axlarna som en del andra märken kan vara.

Normala eller åt det rymligare hållet, säger jag. Jag ligger vanligtvis mellan två storlekar, och min Didriksson-jacka är i den nedre storleken men skulle kunna vara även storleken under.

Jag tycker att de är normala, men att ärmarna är rätt smala på vintermodellerna. Min är en Angelina, upplevde samma med ett par andra som jag provade samtidigt.

Något större än normalt, skulle jag vilja säga när det gäller damstorlek.
En storlek större när det gäller barnkläder.

Liknande trådar

Samhälle Byxstorlekar... Köpte exakt samma storlek som sist, ett par gick inte ens upp över höften och det andra saknade nästan 5cm för att kunna...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
13 632
Senast: Thaliaste
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 716
Senast: Sasse
·
Hemmet Jag behöver en ny matta under soffbordet. Den gamla är redan slängd och reservmattan är för liten och har fel färg. Så idag började jag...
Svar
17
· Visningar
1 020
Senast: Catsu
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 076
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV