Hur är det nu då?

DeCloe

Trådstartare
I ponnydressyr... Måste sporrarna vara av kulmodell eller får man ha vilken typ av sporrar som helst så länge de är 15 mm? :confused:

Jag tror att man får ha vilken modell man vill..men ja e inte säker..ja tävlar iaf med "vanliga" hehe..men kolla upp i TR eller nått för ja e inte säker.. :smirk:

Så här står det i TR....
"Sporrar av metall. På Lokaltävling behöver man inte ha sporrar. På ponnytävling skall sporrarna vara trubbiga och rättvända och max 15 mm långa. "
:)

Liknande trådar

Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 248
Senast: super
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
591
Senast: Amanda_F
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
357
Senast: Cactus
·
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 355
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar