Hur använder man denna tröja?

cherie

Trådstartare
Längst inne i garderoben hittade jag denna tröja/kofta/poncho eller vad man nu ska kalla den. Jag har inget minne när jag köpte den eller fick den, och har således glömt hur den ska användas. Den är fin i färgen och skicket, men jag får inte till hur jag ska knyta bandet i midjan?
Den är liksom som i två delar, helt öppen i sidorna med öglor i midjan på fram och baksidan. Sen ett band man kan trä... På nåt sätt?

Någon som vet hur man ska knyta bandet? Funderar på varför den liksom är öppen i sidorna 😅
 

Bifogade filer

  • 20240613_215529.jpg
    20240613_215529.jpg
    375,8 KB · Visningar: 255
Längst inne i garderoben hittade jag denna tröja/kofta/poncho eller vad man nu ska kalla den. Jag har inget minne när jag köpte den eller fick den, och har således glömt hur den ska användas. Den är fin i färgen och skicket, men jag får inte till hur jag ska knyta bandet i midjan?
Den är liksom som i två delar, helt öppen i sidorna med öglor i midjan på fram och baksidan. Sen ett band man kan trä... På nåt sätt?

Någon som vet hur man ska knyta bandet? Funderar på varför den liksom är öppen i sidorna 😅
Kanske kan vara nice istället för en sjal eller poncho när det är lite kyligt?
 
Jag hade nog haft den som en väst, typ som den hänger på hängaren alternativt knyta rosetter i sidorna. Hade kunnat ha skjorta, enkel långärmad tight topp eller kortärmad oversized lite fyrkantig tshirt under. Tycker sån beige är väldigt snyggt med vita toppar och jeans :)
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 131
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Efter lite kroppsliga förändringar känner jag att jag behöver tips på kläder och gärna av dem som är lite i samma sits. Är lång, >182 cm...
2
Svar
25
· Visningar
2 535
Senast: Sonea
·
Relationer Orkar inte gömma mig bakom ett anonymt nick... Hur säger man till sin sambo att hans klädstil suger utan att låta som en elak kärring...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
33 299
Senast: _Taggis_
·
Kläder & Bli fin Jag har varit på en handfull begravningar, men blir ändå osäker på vad som "är rätt". För det första, hur gör man med hår och smink...
2
Svar
37
· Visningar
12 357

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp