Hundutställning

S

Sannis

Vad ska ni på för hundutställningar i sommar?

Någon som ska till Avesta 16-17 Juni?

Sv: Hundutställning

Jag har hittills anmält till:

Bosjökloster inoff.
Tollarp inoff.
Tvååker INT
Tvååker NAT

Ska framöver även anmäla mig till Sofiero INT och NAT.

här är det tänkt att ronneby,sofiero,öland och växjö ska besökas =)

funderar även på att tävla lydnaden i typ ronneby om den går i år?

Vänersborg/Norrköping
Borås
Ronneby
Ev Avesta
Sofiero/Skara
My Dog

Sen kommer äd
r väl upp några till på min

Närmast kommer Vännäsutställningen 16/6 och Stöndarutställningen 17/6. Båda officiella.

Östersund och Sundsvall är ju givna..Hund2007 likaså..

Gällivare, Alfta, Högbo/Sandviken är fortfarande inte spikade att jag ska fara på ;) men chanserna är väl rätt stora att jag gör det :angel:

när är utsällningen i Avesta någon som vet?

Boxer SM i Ånneby (?) i augusti var det tänkt. Ska själv vara handler så vi får se hur det går. F. ö så åker vi inte mkt på utställningar, Leia blir så uttråkad och då blir hon helt odräglig :smirk:

Mayas och min utställningsdebut tillsammans blir på SvVks utställning på Tånga Hed, Vårgårda 16 juni och på Skks utställning i Borås 1 juli. :)
Sedan kommer jag anmäla till Mariefred, Askersund och Sofiero mm

Vi ska till Borås den 30 juni sen är det Tvååker INT och Nat. Längre har vi inte plannerat. Någon "rasspecial"utställning blir det också. Långhårstaxen är det som ska ut i första hand.

Ska ev på Orsa den 17 juni. Sen Alfta kanske. Och stora2007... Det beror helt på Orsa hur det går och o0m vi ens kommer dit!

Kolla på www.skk.se Vet faktikst inte vilka grupper som är när.
Ska ställa min leonberger den 16 i alla fall.

Jag vet att vi ska till Finspång den 9/6 och sen planera vi att sticka upp till Collie SM i Västerås. Datum vet jag inte:p

:D

För att ställa ut: Ingen

För att kolla: Lövudden i Juli

Det är de enda som är bestämt just nu... Var inga bra domare som dömde i närheten :angel:

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Övr. Hund Jag ska på hundutställning i Ronneby till helgen och har i beslutsångest bokat både ett hotellrum för mig och hundarna samt en lantlig...
Svar
10
· Visningar
2 453
Senast: Hjartagna
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
326
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
730
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka