Hundtricket

MagicaDeHex

Trådstartare
Tänkte det kunde va kul med en tråd om alla tricks vi lär våra hundar. Vi kan ge råd,tips och beröm:D
Finns det redan en tråd? Länka mig isåfall gärna dit för jag hittade den iaf inte:p

Jag har presic lyckats lära min italienare att "bubbla" i vatten. Det gick lättare än jag trodde, men så är han lite slabbig av sig vid drickande och det va nog ett plus:p

Nu har jag gått över till nästa trick, att lära honom lägga strumpor i en låda.
Men här har jag nu stött på problem. Har fått han så långt att lyfta upp strumpan på kommando , men vet inte hur jag ska få honom att lägga ner den i lådan:confused:

Tips på det?

Liknande trådar

Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
3 045
Senast: Pilot
·
Hästhantering Det hade jag velat göra! Men jag hade velat ha en plan och inser att jag inte har någon teoretisk kunskap. Min häst är ungefär som en...
Svar
15
· Visningar
1 861
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej! Jag vet inte om jag kommer få så mycket napp på denna tråd men jag tänkte ge det ett försök. För att försöka göra en lång...
Svar
13
· Visningar
1 246
Senast: Drago
·
Övr. Hund Jag och Ilo har fastnat med ett trix. "Bubbla". Hunden ska lägga nosen i vattnet och göra kaffekoppen. Hittils doppar han nosen i en...
2
Svar
24
· Visningar
2 534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat