Hundsim..var?

MrsScabtree

Trådstartare
Ja, finns det några ställen i stockholm som erbjuder hundsim till ett vettigt pris`? De jag har kollat upp har kostat minst 180 kr per gång och ca 2000 kronor för tio gånger, vilket för mig är helt absurt.
Finns det andra ställen, eller ska jag ge upp?
 
Sv: Hundsim..var?

absurt på vad sätt då? Det kostar att driva simbassäng och de gör de ju knappast bara för att vara snäll med massa människor som de inte känner?

180:- är helt okej i min värld.

javan
 
Sv: Hundsim..var?

Okej, men jag har tyvärr inte dom pengarna. Och jag har sett att hundsim utanför sthlm tar en hundralapp om man simmar själv med hunden.
 
Sv: Hundsim..var?

Har också letat men hittar inget. De ligger alla ungefär på samma pris.

Jag håller med om att det är dyrt! En hund i riktigt bra kondition simmar 10-15 min/pass.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 184
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 654
Senast: fixi
·
Hundhälsa 3 år gammal bruksschäfer, hane. Äter idag 1 kg VOM Taste per dag + olja och gotte. Behöver gå upp mer i vikt. VOM kostar mig idag ca...
2
Svar
32
· Visningar
2 134
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa När Sareks mage rasade helt i vintras fick jag tips av veterinären att ge allergifoder (RC Hypoallergenic) istället för magfoder...
Svar
12
· Visningar
821
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp