hundschampo

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare diartistakasha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 893
D

diartistakasha

Vilket är bäst? vad använder ni till vilken typ av hund och päls? Vad skulle ni rekomendera till en kort grandispäls (utan hudproblem)? Några tipps på hur man får lite extra showglans?:)

Sv: hundschampo

espree eller gold medal. espree har massor utav olika shampon som passar olika pälstyper, jag använder "energee plus shampo" och jag har en rottweiler. det innehåller aloevera vilket jag tycker är bra. en flaska kostar 149kr och det är drygt. det finns att köpa hos dom flesta zoo butikerna.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 314
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 446
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
796
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 486
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka